Friday, January 28, 2011

TAMAT FYP 1

Smalam aku presentation FYP 1, Cuak nya allah je yang tahu...
nape tak nya..
aku siap mundar mandir lagi kat depan...
hahhahaha, x leh duduk.. tambah plak bila dengar last presenter kata Madam banyak asking.. hahahhahahhaha...
memang tak senang duduk.. aku memang datang awal. dalam pukul 4pm.. actually slot aku pukul 5.45pm.. last presenter, tapi aku kene present pukul 4.30pm after alia,sebab yang lain tuh lambat! hikhikhik...
tapi okeyh la..
banyak nak kene pk sebenarya, 
dan malam tadik adalah tidowh paling nyenyak aku penah rasa....
bangun dengan keadaan yang tenang dan demam aku makin ok...

-------------------------------------------------------------------------------

Semalam di MMU, sebelum presentation sempat aku merasa berkongsi pc dengan illa..
Ade 2 3 orang aku msg nak pimjam laptop ( mereka yang mempunyai laptop dan PC)
agaknya mereka ignore my msg kot..
ntah lah malas nak buruk sangka..
walaupun kene kongsi untuk sementara okyeh la.. 
sebab ade jugak masa aku buat kerja,
Pukul 1pm Ecah baru bagi pimjam Mac Book Pro die tuh..
Thanks sangat ecah, akak really appreciated, tade ape yang akak boleh cakap..
sebab Both of u memang menolong akak semalam.. thanks sangat.


Note : Usaha dah, Tawakal pun dah.. Selebihnya terserah je pada yang Maha Kuasa.

No comments:

Post a Comment