Monday, April 13, 2009

wadafark!

Kes 1:

bodo punye mmu, aku bukan tak nak bayar fees pun banggang, tapi tgh tgu ptptn, babi ar..ni dah start aku nak mula blaja mencarut la ni, sial btol la, kalo aku ade duit, tak payah ko suruh, memang aku dah berdiri kat depan finance tuh. siyall!...
macam haram la..aku memang tak puas hati, tak kan itu pun tak reti, kalo kaya, tade plak nak wat loan ngan ptptn, bodoh gile la..memang sistem tak btol, sape punya dean la, haih..babibabibabibabibabibabibabibabibabibabibabi..memang sesuai dah..

kes 2:

yang pun sama, sumpah lepas ni, aku tade dah wat montage untuk M***C, macam bongok je, dah aku wat montage, nak plak pakai resit, ape ke hal nye, bukan company pun, student kot..tuh pandai2 la korang punya club carik sdiri, keje nak cepat, janji nak bayar harini..tapi tak masuk pun akaun, macam setan la... tobat la lepas ni aku tak wat dah montage untuk group ko! aku tak kisaa korang nak matah sebab montage tak gempak, tapi pikir la beb, ko bayar bape..memang berbaloi la..sial btol la..aku tak kira la..by dis week aku nak tgk ade payment yang korang janjikan kat akaun aku..

kes 3:

yang ni pasal hostel, aku memang tak leh blah ngan kakak kaunter tuh, haram macam setan beb, berlagak nak mampus..wei..gaji ko pun aku bayar tau, bodoh punye pempuan, mmu pun satu, kalo dah tau budak art ke.. bukan orang dekat cyber ke, bagi la letak 2 orang, tak kan tuh tak leh paham, budak fcm barang2 banyak kot, dengan menatang kanvas, mounting board lagik, pastuh kalo dah sorang kelantanm sorang sabah..mau barang tuh sket macam orang putrajaya ke..hish..patot kene pk, ni nak letak 3 orang je..cas mahal nak mampus..banggang btol la..kalo ade toilet kat bilik sdiri..air con ke, memang berbaloi la..bodoh la..kakak kaunter yang banggang nak mampus.. s*****i,
pk la sial, kalo orang complain pasal ko, tak lama ko keje sini, kene buang..padan muka..

11 comments:

  1. org putrajaya...
    sedih aku..
    ye r aku xapply hostel da...
    jgn marah2 tau..
    topex kan ada peneman jiwa kau :D

    ReplyDelete
  2. weh, maksud aku, orang dekat2 la ngok..ayok... kalo ko tak dapat hostel pun, kire bagus jugak..ko tuh sakit..ko duk la ngan mak ko..
    aku sepak kang, ... umah ko tuh sekangkang kera jepp pun..jalan kaki pun sampai..

    ReplyDelete
  3. jalan kaki smpai brapa lama plak..
    semput aku...sampai hati~~
    aku da sihat da tau :p

    ReplyDelete
  4. hahahhaa...wah ko dah sehat, bole la ko pi camp, tade dah semput plak..jangan tetiba tgh camp sakit plak..

    ReplyDelete
  5. aku jog hari2 utk mendapatkan nafas yg cukup skang..
    xske sakit...
    benci~~

    ReplyDelete
  6. hahahha..bagus2.. ko tak nak pi swimming ngan aku, yang tuh lagik banyak nafas ko leh amek..
    hihihi.
    comfirm lepas ni tak semput...

    ReplyDelete
  7. ouh..
    swimming sejuk...
    dada aku ne ble..
    ok aku sihat dr semput aku teman ko swimming...
    aini nt send lagu..
    lily alen-fuck u
    hehe :P

    ReplyDelete
  8. hahhaha..ko suka jugak erk lagu tuh!..aku suka sebab kasik kat X tunang aku tuh..macam celaka je! hahahha..tade guna dah skunk.. tapi sesuai la orang macam die, tak reti nak setia, tak reti nak hargai ape yang aku korbankan selama ni, die ingat aku ni ape.. hahahha.. skunk dah merana, padan muka..
    tuhla.. buat seorang pempuan macam aku ni sdey! hahaha.. allah balas la kan..keje tuhan sume tuh..

    ReplyDelete
  9. ko yg ajar aku jadi ske r...
    flp tu hari2 dgr weyh~~
    rindu na dgr lagi :P

    ReplyDelete
  10. hahhaha..flp tuh ape?aku trak paham ni..

    ReplyDelete