Wednesday, January 26, 2011

TENANG

Lama gile aku tak update blog, dulu rajin jugak, sebab kat umah ade ternet.
skunk ni duk menyewa, umah dah tade ternet! hikhikhik... 
semenjak 2 menjak ni aku bz sket la.. banyak jugak la.. macam-macam nak kene buat.. sok ade presentation, selepas je pukul 6pm. azab DM sem ni, dah tade.. tgu sem depan plak. Sem depan sem pendek.. so aku ade 8 minggu je nak kene siapkan keje.

okeyh, aku tuh no 30, pukul 5.45 petang! alhamdullilah sok semoga semuanya berjalan lancar.
doakan aku ok....

Skunk ni, fokus aku untuk cari duit masa raya cina ni.. nak pi bercuti.. sem depan dah bz.. cam mane nak cari duit.. hikhikhik...
Kat umah kl kadang-kadang aku pening.. memang best.. tapi tak tenang!
housemate semua jalan macam gergasi. salah aku jugak.. pilih tempat tidowh macam tuh! wakakakka.. nak nyesal pun dah tak leh..
kadang-kadang ade orang tuh tutup pintu sampai nak tercabut pintu..
tuh aku selesa keluar ngan teman lelaki aku bile aku ade masalah..
kadang-kadang cite..kadang-kadang diam..
wakakakka...
okeyhla...
aku nak  layan cite.. stress ni.. banyak bende nak kene buat...daaaa....


NOTE : Semoga sok aku succes..amin..

No comments:

Post a Comment