Saturday, July 3, 2010

PENING

Harini kepala aku berputar-putar, duk pk adik aku (angah) duk mintak je duit ngan bapak aku, katanya tak cukup kat Keningau!Aku pun tak tahu sejauh mane kebenarannya! Tapi dah jadi cikgu kena la ade duit, kalo kocek kosong cam mane nak mengajar! perut lapa.. aku ni kesian, dan pada masa yang sama aku pun pk nak tolong aku ni, tapi aku tak tahu macam mane, upah menjahit aku bukan la banyak sangat pun sebab memang skunk ni aku tak amek banyak, takot tak sempat! Hish macam mane ni,,

Bulan 9 ni, aku dah berpindah ke KL, insyallah aku sewa bilik kat sana dan permanent! sebab aku nak keje, kat MMu pun sem depan bukan banyak subjek pun, So aku tepk alangkag baik aku bole keje, okeyh tutup cerita pasal rumah sewa,

Yang sekarang ni haa, Aku kene cari duit nak bayar bil.. Bil tepon ngan bil ternet!omg dah bulan 7 ni, mane nak cekau duit ni, duit simpanan aku serius dah habes buat tambang pi KL, pi Terengganu.. Nampaknya aku kene menyimpan balik ni.. aduhs  macam mane nak kasik duit makin banyak ni, bukan makin kurang!

Aku dah pening pk ni.. hish.. tak tahu nak buat ape... Argh... baik aku tidowh la dulu, kot2 sok pi keje, bos bagi elain praktikal.. amin,.

No comments:

Post a Comment