Friday, July 2, 2010

WAKAF BHARU - KL SENTRAL - TAMAN MELATI - KL SENTRAL - WAKAF BAHRU

Perjalanan aku 3 hari je, dalam tren amek masa hampir satu hari, mau tak.. pergi saja dah 12jam, balik plak 12 jam..
Hari Selasa aku bertolak ke KL - naik tren kat wakaf bharu pukul 6.15pm, sampai esoknya kol 8.30am, dengan niat ingat my boy dah ade kat KL sentral, tapi dieeeeeee lambat. mau tak.. die nengok bola, then bangun lambat! hahahhah dapat la aku on kejap ym ke.. fb ke kat sana..
sambil nunggu die.. peh! lama gak la. siap ym ngan illa, webcam la.. hahaha..fb macam2 status dah naik turun, macam download plak kan.. hahhaha.. siap donlot lagu ag! then lepas tuh die datang la..
dengan sengih2 lambat2! berdebar2 aku nunggu die.. maklumlah lama tak jumpa dia..
aku masa tuh lapa gile.. so decide nak makan kat central market!
TAPI
aku pi jumpa kawan aku dulu, mektie! harituh masa die kawen aku tak sempat pi.. sebab ade masalah.. siyess! 
aku pi jumpa dia sebab rindu die, den nak kasi hadiah walau tak mahal mane pun!
Jumpa la die kat tempat keje die.. masa tuh dah 11.30am,
so ape lagi alang2 dah nak lunch! ajak la makan sekali kat sana..
pastuh borak2 punya tak seda dah kol satu, kejap je sejam tuh! 
hahahhaha..
banyak sangat story!
hish..
rindu la.. nanti la.. before dapat anak.. kite lepak, kang dah ade anak susah plak.. nak kene jaga bebi la..
hahahha.. miss u la mekti..

then after makan, pi jumpa kawan aku yang aku nak menumpang kat setiwangsa, amek kunci.. pastuh balik

--------------------------------------------------------------------------------

Esoknya aku kuwa awal dulu sorang2 sebab nak beli tiket balik harituh jugak,
pi la kl sentral, peh naseb baik ade beb!
tapi tiket saje dah 100hengget! hish.
kopak den..yang naseb baiknya..
semua perbelanjaan makan, minum, nengok wayang, tiket tren, my boy yang bayar
really appreciate dan terharu sangat..
kat TS aku nonton ZOO, tapela.. sebab die banje.. aku just follow je!
hahahahh, sori ye sayang!
no bad la cite tuh.. 
pastuh aku balik kemas2 then pi KL sentral, die hanta aku..
waaa wa cakap sama lu,waa sdey nak pisah ngan my boyfrinds  lo, 
wa nak nanges, waa kover2 depan die.
lambat ag la waa nak ketemu..
rindu waa ni pun tak habes ag! argh..
miss u, love u sayang!

----------------------------------------------------------------------------------

okeyj, harini aku dah kat rumah, punya la lambat sampai, then harini plak kat wakaf bharu tuh ade orang bukak pasar la kan..
peh susaa nak dapat teksi.. lalu aku jalan kaki.. hampir 1km nak tahan teksi.. adesh.. 
penat aku ni tak habes lagi.
dah la pakai selipar tinggi!
wakakaka..
balik2 tade orang, tinggal ade pempuan aku yang bongsu je
yang len sume pi umah nenek aku..
hahaha
tapi mak aku masak..ayam masak pedas! 
wakakka..ape lagi..
aku balun la.
ni dah tak tahan aku ngantuk. makan ayam banyak..
tidowh dulu la ye!


No comments:

Post a Comment