Monday, July 5, 2010

BUSAN LA DUK KAT OPIH NI

Haa, amek ko.. masa aku duk tulis blog ni pun aku dah ngantuk gile dah.. 
hahahhaha... duk nguap je.. maklumlah harini last day puasa! wakakakkaak.. 
so dah leh lunch! tapi stil kene control makan,,
aku masih nak tergelak ni..  semalam aku pi timbang kat klinik..
terkejut doktor tuh tgk berat aku.. turun 0.1kg je! ahad mgu lepas turun plak 3 kg! 
wakakkaka. baru aku tau  rupanya hari jumaat aku pi balon nasi umah makcik aku.. 
nak ratah ayam kan.. macam pelik plak.. amek la nasi..
walaupun selepas tuh aku buang jugak akhirnya!
wakakkaka.. tapi tuhla macam nak tergelak pun kan...

Aku ni semalam bz la.. harini tade keje, nak siapkan log book je, pastuh nak siapkan project!
aku ni habes awal intern.. tgh bulan 8 dah tade dah!
wakakkakaa! harini aku duk wta tugas mengecop aku nye log book!
wah.. besh la.. bos bagi kepercayan aku cop dan sain..
tapi aku ni jujur, mane leh.. tipu tuh!..
bebi men la sembang ngan honey ni!
honey busan la,,
meh la..meh la..
ngantuk ni..
okeyh.. setakat ni sahaja.. aku nak sambung tidowh..


hahahah, sori la erk! kualiti webcam tak besh! hahahahha..
tapi harini aku tetap senyum walau ngantuk tahap gaban.

No comments:

Post a Comment