Saturday, July 10, 2010

HOI MY BLOG

hemhem! wakakkak.. harini aku gila kejap! lama tak menulis blog! bukan ape weh!
aku lupa password! hish, ym pun! fb nye pasword je aku ingta sebab kebanyakkan semua pasword adalah berbeza! bayangkan nak ingat 10 jenis password!
wakkakaka, tuhla tak mengupdate blog ni!
aku ni dah busan la intern ni!
wakkakaka, macam tak besh je..!wakakka, bukan ape, tapi macam tak kene ngan selera aku!
aku dah cakap ngan bos last aku pi intern is 12/8/2010!
because aku nak siapkan kerja ngan pc aku!
bukan nye bos tak kasi guna pc kat ops! tapi sloooooooooooooow dee!
tak sanggup aku nak tgu die save & finally aku dapat don't send!
tak macam celaka plak la kan, sampai naik meluat tgk screen gergasi depan aku,
baik aku bawak laptop kecik ni je! kurang2 ade gak fb ke, twit ke, blog ke!
aku leh update! So esok aku macam dah jangka ape nak buat, 
kebarangkalian SUK kelantan nye edesign maybe akan di edit lagi,
mayb abang tuh akan datang jumpa aku..

"hmmm, cik ainiey, saya mahukan kotak untuk title, u bole buat kan,lepas tuh...........bla...blaa..blaaa"

jawab aku,

'baiklah encik, esok datang sebelum lunch okeyh, sebab saya masuk kerja kol 10am... sekali lagi saya ulang 10AM, bukan kol 9am dah tecugok depan pintu opih!haih! 
begitulah rutin aku! sampai naik menyampah. tetapi nak buat macam mana maaaaaa! intern ni..

----------------------------------------------------------------------------

pengakuan berani :
aku ni bukan suka pun kerja design ni, hish naik menyampah dah..
tapi nak buat macam mane, anugerah allah.. aku guna pakaikan untuk masa depan.
ikotkan hati after diploma nak continue business admin, tapi pk masa akan panjang dan tak leh trabsfer credit! huargh! waa sambung dengan niat supaya 2011 waa leh grad la beb!

 -------------------------------------------------------------------------------

okeyh skunk ni, aku nak habeskan semua ni denga cepat pantas dah efisyen! wakakaa.. aku dah malas nak pk banyak bende! otak waa ni kecik je beb!hish. banyak bende ag nak pk! lagipun waa tengah sanggap nak carik duit banya bil2 yang tinggi ni.. 
hish, waa nak korek mane lagi duit,tabung waa pun berat tak sampai 10gram pun!
hish duit satu sen agaknya yang ade!
okeyhlaa, waa nak smayang magrib! hahaha bapak waa dan berdehem2 kat depan tuh! aku ni tak mandi ag, mulaa lah bapak aku cakap alasan tak nak berjemaah!
hahahhahaha.. aini ni, apelah nak jadi ngan ko kan..
 

No comments:

Post a Comment