Monday, July 12, 2010

TAK TAHU NAK BUAT APE

harini bukan hari kedua aku kat pejabat, dah week 7(lebey kuran seminggu lagi cukupla 2 bulan) wakkaakka.. hampeh tol la, tak tahu nak buat ape.. bukan tade keje.. tapi malas nak buat kat laptop.. aku nak buat kat pc je!

argh busan nye.. duk buka fb je! naik busan aku ni.. wakakaka.. pastuh tulis blog! hahahha..
aku duk pilih2 tempat percutian yang menarik dah ni..habes website aku selak..wakakka.. perancangan dah ade.. duit je tade lagi. tapi kalo dapat macam destinasi bajet tuh 300 2malam, besh jugak kan..

tapi tuhla, keje sampai bulan 8 ni, hihihi... nak siapkan keje cepat2, then nak blahhh la.. aku dah tak sanggup nak duk sini lagi ni.. hahhahah.. keje yang tak besh, bukan aku tak nak buat keje, tapi sebab-sebab dalaman yang tak di ingini, hahahha.. malas aku nak layan, kalo die suruh aku buat la.. kalo tak. aku diam je.. sebab aku dah ade project yang kene handle..

wakkakakam bukan ape la beb! kalo lu buat keje banyak tapi tak dibaya, nak ke buat sampai habes intern, hahaha.."ye saya setuju, MONEY IS NOT IMPORTANT" tapi jangan berjanji dengan aku okeyh, walaupun ko tuh bos aku tapi ko tuh sebaya aku je beb! tak payah la cakap banyak.. hhahahahha....(nampak sangat macam luahan perasaan)

nak buat macam mane... aku nak tidowwwwwwwwwwwwwwwwwh!zzzzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment