Saturday, December 19, 2009

MYDIN SUBANG TO KEDAI PRINTING BANGI AND THE LAST AL-ZAHRAH

tgh title dah tau, tuh jela aku nak cerita! perjalanan pergi ke sana! macam penat n busan! tapi.. nak tak nak.. si muest suh aku pi jugak! 
haih..
busan!

tapi takpela, HONESTLY ni 2nd last aku join event @ indoor event MMU, sem depan malas dah! macam budak2 pun ada!
bagi aku dah cukup la dengan taun depan umur aku dah suku abad!
so aku nak fokus lebey kepada cita-cita dan impian aku! cewah! tuh sebenarnya niat aku sempena "MAAL HIJRAH"

so lepas ni, NO CLUB, NO TOURNAMENT, NO CAMP, sume NO..

bagi peluang kepada orang lain! hahhahahah...
kat bawah ni ade gamba, 
tuh pun yang sempat amek, sebab bateri KONG..

ini am ngokngek! yang memang penat gile lepas anta esemen terus kene pi mydin

amna tukang driver yang comel.

"Tidow di mana-mana sahaja"

 okeyh! setel!.. bayar please!

rasya yang suka gamba! mues tak gosok GG, hahaha...

 Ini dah sampai bangi dah! tgh pilih kain t-shirt! wakakakkka

sori am, bateri kamera dah nak habesh! 

No comments:

Post a Comment