Wednesday, December 23, 2009

MENYAMPAH PLAK JOIN EVENT MACAM-MACAM

okeyh, mood menyampah! skunk ni menyampah gile join event, bukan ape.. tak suka satu keje sengaja dilambat-lambatkan..menyampah.. aku dah mula tensen ni..  agaknya penyudah last event aku memang cam ni agaknya..
wakakkaka.. so lepas ni.. aku nak rehat.. sorii sume! ececece, aku dah tak berminat nak join club-club ni! 
penah dan banyak rugi masa aku menuggu! 
bagi aku.. kalo ko nak jalan event!
tak payah la duk join club lain..
if ade orang marah ko.. sebab ko lambat!
tu salah ko.. sape suh join banyak2 club kan, so..
" alasan untuk cakap, SORI AKU BANYAK JOIN EVENT" sangat BODOH DAN KURANG BERPK"


tuh jela yang aku pk skunk! so untuk ni, jadikkan aku pengalama, cam mane aku menilai orang!
so lepas ni, mane-mane kawan aku tanya pasal event! aku bole la cite! wakakak.. 
DIRECTOR tak best ke, EVENT tak jalan ke, pape la..

hahaha.. 

okeyh. setel pasal ni..
hurm, aku ni busan.. nak balik je pk.. 
tapi tape la.. lepas ni nak pi vacation!
OMG, suka nye aku,, lebey2 lagik pi ngan my BFF, 
muah yatiii! hahahaa...


_______________________________________________________


okeyh! skunk bercerita pasal event!


TEMPAT : KAMPUNG JENDERAM HILIR, SEPANG
TARIKH : 31-03 JAN 2010

TAG DESA CYBER


TEMPAT :SEKOLAH MMU PERDANA TAIPING
TARIKH : 8-12 JAN 2010

TAG SEKOLAH MMU PERDANA TAIPING



No comments:

Post a Comment