Friday, December 18, 2009

CREDIT TRANSFER


aku ni sebenarnya nak balik lambat nanti! sebab aku nak cuti panjang sket! sem depan kelas aku hanya hari rabu je!So ingat nak cuti panjang memadangkan, dah dekat nak praktikal! yeah! setahun tuh kejap je! 
yang paling besh ayah la! agaknya kalo aku keje kat KELANTAN die pun suka! hahahha, pandai la kan..
hmmm, macam ni.. aku ni dah banyak transfer credit.. tgl 2 je lagik! hahaha, dah anta surat.. tgu approve je! wakakkaka...


INI SAHAJA YANG ODEN MAMPU TRANSFER ( TIDAK TERMASUK 2 SUBJEK YANG SEKARANG BERADA DI OPIH FCM)


hikhik.. baru lapan, nak cukupkan sepuluh ! sebab mgu lepas pi tanya kerani tuh die cakap 30 MAX credit transfer! kedekut btol mmu ni! hahahha..
tapi tape la dari tade langsung kan! hmm!
skunk ni dah kuren beban hutang mak! ayah.. BF! wakakak.. kawan2 pun dah bole baya pelan2.. 
hahahha...! macam lahir semula plak..


yang paling besh nye! SEM DEPAN..
kelas aku hari rabu je..
SEE

HAHAHA! ONLY TWO SUBJECT




so masa aku nanti banyak kat kampung la! hahaha, aku ni tak saba nak abesh then kerja.. kerja.. kerja!


so aku hanya tgl sket je lagik. hikhikhik..
tgk 



 
 

Kalo yang hitam tuh yang telah diambil dan telah PASS dengan jayanya! 
Yang MERAH tuh plak, yang credit transfer..
Yang Ungu tuh amek sem depan la! wakakkaa..


No comments:

Post a Comment