Monday, May 18, 2009

alamanda, pizza hut


okeyh, somethin i want tell you, last day aku pergi alamanda, naik bas T429,
sudah biasa beb..
hajat nye satu jepp, nak belik beg untuk letak baju aku yang bersepah dalam almari,

hurm, ape lagik.. 1st plan.. try to buzz any of them, i means my fren, hurm..
ape lagik, macam2 alasan la kan.. ade yang sign out pun ade.. maybe her invi,
satu perkara yang aku nak orang tahu pasal aku.. kalo aku nak kuwa.. aku mintak budak2 pempuan je yang tolong, so laki tak termasuk dalam my plan..

okeyh..cool, selepas aku dah give up gile, then ade la sorang minah ni, die nak tolong aku,aku mengiyakan jela, thanks MIRA, patotnye plan harini..
tapi aku dah pi smalam alamanda, aku saje malas nak nyusahkan orang, then nak tahu je, ko ni baik ke tak, ikhlas atau tak nak tolong aku, buang masa je kalo pakai kereta mahal, tapi nak menunjuk, i hate her!

tapi untuk mira, thanks sangat.. dan untuk segelintir manusia kat luwa sana, thanks sebab ur reason.

untuk illa pun thanks sebab temankan akak, evenpun sebernarnya ko memang nak pi sana aite, hikhik.. PUBLIC TRANSPORT IS BETTER,








pekara pertama when i reach there:
masuk pizza hut restaurant,

1.ice milo
2.Set big shot prawn pizza









okeyh, thanks illa.. akak kenyang.. after tuh, actully selipar jamban aku dah buruk gile..so pi belik selipar jamban, 10 hengget plak terbang..
den ,teman illa pi belik kasut plak, not bad la.. kasut illa cantik, sangat la..
nak dibandingkan ngan selipar jamban aku. 10 hengget..

lepas tuh, jalan 3 langkah jepp, VISS ade buat clearance stock, murah dowh.. aku belik 4 pasang high hill, sume sesuai untuk dinner.. gile la beb, tamak aku sat..

time to show, ni salah satu, kan aku pakai sume cakap berlagak plak..hihih..


actually before pi sana, aku ingat nak pi kl stay umaa kakcik my frens, bole banje die ngan bf aku makan, btw aku kol banyak kali.. die tak jawab, msg pun die tak reply, so cancel jela makan ngan wayang, aku habeskan duit untuk shopping, + dengan aku nak reles tensen, stress sangat.. that it..


short note : mekciks, aku pi lain kali kl okeyh, nanti aku duk dekat ngan mu, aku banje mu makan.. kire smalam tuh mu tade rezeki la erk..


No comments:

Post a Comment