Wednesday, May 20, 2009

flaming steamboat, sunway pyramid

harini, hujan lebat..
pk nak pi swiming.
tapi lupa, hrini laki nye..
so aku pi jumpe kak siti,
ade hal sket ngan club..
perh.. hujan lebat.. habes basah aku..

dalam menuju ke hb4, waktu balik.. jumpe illa ngan tira.. dorang ajak pi makan..
so ikot jela..
isk2..

pape besh.. pi makan sampai sunway pyramid..
makan steamboat.. actualy mgu dah 2x makan steamboat..
tapi aku ikot je..
malas nak pikir..
sebab aku tgh frust somethin..

inilah kami..
semasa dalam kereta, macam lawak kuwa, adik2 tak puas hati, kami layan jela.










sampai je sana, makan time.. hish ape lagik... ready la.. kire ngan hege yang kene untuk semua makanan disitu, aku makan ikan je..
skunk aku dah memang tolak tepi ayam... aku makan ikan je.. tak kisaa la ikan ape..
janji di ikan..
then sayur tuh penting.. hahahhaha..















hahahaa, banyak kan aku makan.. tapi ni 3 orang maa, aku + ila + tira, aku memang balon ikan je.. sedap seh...nanti aku nak pi lagik..
hikhikhik..

7 comments:

  1. tersangat la besh bile kite sedang frust..

    ReplyDelete
  2. hahahhaa..betol2!
    nak shopping lg mhl, mkn jelah!
    hvg great tyme wif u sis!

    ReplyDelete
  3. hahhahaha...
    cesh2, nanti pi lagik..
    tempat lain la,..
    makan banyak2..
    boar gomok,
    leh masuk lam the big loser..

    ReplyDelete
  4. wow..
    bestnye..
    korg gi mkn kt kdai mne ni??

    ReplyDelete
  5. hihihi.. dekat sunway la..
    awak tau tak.. 20hengget je..
    murah sket..

    ReplyDelete
  6. haa. ni la tempat die!
    best kn? dah la reasonable ;) lg affordable.

    ReplyDelete
  7. hahahhaha..
    plak dah..
    nape tak pi je Seoul garden, hahhahah.
    lagik besh..

    ReplyDelete