Sunday, May 17, 2009

penipuan

En.Tipu
selama mana anda bersama saya,
selama mana saya menyelamatkan awak dari segala-galanya,ntahlah..
harini saya terasa saya diperbodohkan,
diperbdohkan dari segala-galanya,
ntahla,
hanya tuhan yang tau,
kenapa, mengapa , macam mane perasaan hati saya bile ditipu..

kekadang kite menipu sebab terpaksa,
kekadang kite menipu tuh bole menyelamatkan keadaan,
kekadang menipu adalah untuk orang yang kite sayang,
kekadang menipu adalah untuk menlindungi orang yang tersayang,
kekadang menipu juga untuk menjaga hati manusia yang btol2 kite harapkan..

tapi menipu bole jadik salah faham ,
salah faham yang buat kite bergaduh,
walaupun kite di pihak yang benar untuk menlindungi seseorang yang kite sayang,
tapi sampai bile awak harus menipu,
segala penipuan awak,
terkantoi sebab kesilapan awak sdiri,
awak sedar la..
saya sayang awak,
sama macam kawan2 saya,
awak jangan cuba untuk mengkhianati saya sebagai seorang "kawan",
adenye saya untuk menjaga hati seorang manusia supaya awak sedar yang semua orang sayangkan awak..

tapi saya sangat sdey dengan awak.

No comments:

Post a Comment