Sunday, August 1, 2010

TADE MOOD HARINI

Ya allah, aku tak tahu nape serabut macam ni.. tak tahu nak buat ape.. amcam hanyut je! aku rasa badan aku ni penat sangat kot..
Selalu tak macam  ni...mayb sebab weken ni.. aku tak cukup rehat..sebab banyak sangat buat bende yang banyak.nak rest la..... M A L A S

--------------------------------------------------------------------------------
Jumaat
Aku start kemas satu rumaaa, hall.. ngan bilik jahit mak aku..sampai situ je..
pastuh petang tuh, aku dah start keluarkan semua barang untuk bilik aku.. 
banyak gile.. sampai tak larat nak angkat sorang, dengan katil, almari.. semua aku buat sorang.! 
bukan ape.. aku nak letak tikar getah baru! tuh yang rajin sangat.. 
tapi penat yang teramat sangat..
ya allah, malam tuh aku tertidowh depan tv..
sebab penat sangat, lagipun ayah aku turn rumaa mak tiri aku..
so isokey la , tade la hal sangat.
pastuh aku tulun adik aku, buat FOLIO die,
sket2..

--------------------------------------------------------------------------------
Sabtu
Kol 9 aku dag gerak pi Rantau Panjang ikot jalan blakang umah aku.. selalu aku lalu ikot pasir Mas, 
ni lalu ikot jalan tuh 15 minit je..
so sampai la dalam setengah jam umah kakcik..
penat smalam aku duk mencari tiket getah, ya allah.. sampai 5 kedai aku cari.. tapi tak jumpa yang aku nak match ngan bilik.. -!~ raya ni aku nak cat bilik kolor grrey! 
nak tukar mood..
tuh yang nak kene cari tikar yang match ngan bili... hmmm..
kol 4 petang jugak sampai rumaa smalam..
penat tak habes..
kene pi hantar adik asrama.
tapi sebelum tuh aku dah punggah semua barang2 aku masuk bilik..
sebab dah berselerak bilik adik aku tidohw!
aku tumpang tempat ZAKI, 
kesian die.. smalam tidowh sama aku depan tv..
so aku angkut semua masuk bilik, then hantar adik aku,,
petang smalam hujan lebat gile.. tak sempat nak bukak laptop!
hmmm, stambung mengemas balik..
then smalam plak aku sakit tperut..adesh bilik tak habes kemas ag ni..
stressnye..
-----------------------------------------------------------------------------
Ahad
bangun solat subuh, then aku tak tahan penat.. tidowh sejam.. sebab nak kene bangun pi keje..
kol 8 bangun balik mandi then pergi keje dengan mood paling malas di dunia..
 bawak motor pun sampai 45 minit baru sampai office, selalu 20 minit dag sampai.. 
hmmmm..
harini plak tak tahu nak buat ape.. diam je..argh! Ya allah tolong la aku........
Gile busan arrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
lambat pukul 5! 
silap2 ade yang aku balik awal harini...




No comments:

Post a Comment