Tuesday, July 27, 2010

MY BED


Hal ini semasa saya menulis blog adalah kerana bos tade, dan saya tade mood nak buat kerja.. maka saya terimpi katil2 yang menarik minat saya.. saya sangat terpegun dan saya akan mencuba untuk mengadakan sendiri di rumah saya.
ini sangat menarik.. lebey2 kalo diletakkan burung kat atas tuh.. hish.. tapi menganggu jugak bunyi bising
ini sesuai untuk aku.. lepas aku training rowing ke.. dragon boat ke.. leh santai..wakkakaka
yang ni plak.. memang kalo aku tidow.. tak bangun dah.. besh weeeeeeei! nak katil macam ni..
 yang ni sangat la santai.. hikhik.. besh.. dah sesuai untuk aku lepas balik keje..
yang ni pun besh! nak macam ni gak. leh release tensen.
 yang ni aku nak beli kepada mak ngan ayah aku.. hikhik
yang ni plak aku  nak beli letak kat hall.. sambil nonton.. leh baring2..
hahahhaha, yang ni pun ade,aku nak belik gak.. tapi untuk anak perempuan akuuuuuuuu! hahahahahahha
yang ni untuk aku ngan bebi satu hari nanti(doakan kami kawen cepat2)!hahaha.. love u my bf! nak romantik ah!
 ni beli letak kat hall.. jimat.. kalo kawan menumpang.. senang tak yah bilik.. wkkakakkaka
yang ni plak bile petang2.. leh berayun berangin sepoi2..
hahahhaa..
yang pasti aku nak semua katil kat atas.. janji selesa untuk badan aku..dan untuk ketenangan! wakkakaka.. besh siot ade katil semua ni.. 
nak la.. nak la.. cepatla ade rumaa..  moga impian aku jadi kenyataan..
amin.

No comments:

Post a Comment