Saturday, January 30, 2010

PERJALANAN MINGGU LEPAS

Walau semua bz, tapi kami sempat keluar bersama-sama, cewah!
bz la sangat! hurmn.. bz berjalan!
bz makan,( aku ni tgh on diet, so join jela)
mgu lepas banyak bende buat!
semua yang berfaedah!
aku plak pi gym, swimming.. semua la!
wakakkakakaka.. besh siot!okeyh start cerita

_____________________________________________________
ahad (24 hb january)
petang keluar ngan mira n tika, masa tuh mira baru sampai MMU, 
die balik ipoh anta AMI..
kami kuwa lepak
jalan kat tasek cyber la, busan sangat! tade keje sambil melepaskan rindu!
sebenarnya, sebelum makan kat mc'd! kami pi makan kat dengkil!
tapi, pixx tuh tak terang, kami amek kat sini jela! 
ni  sebab mira nak  milo panas "terbaik"

isnin (25hb januari 2010)
aku bangun awal! pi bilik kat siti, anta piala, walaupun kami menang! tapi aku tak leh wat hete!
so pi anta! sambil borak2 ngan akak..
hmmmm, lama tak jumpe akak.. aku pun dah berkurun janji nak jumpe, tapi macam bz!
adesh, tapi puas hati dah jumpa akak siti! wakakakkakka...

selasa (26 hb januari 2010)
 selasa aku duk bilik je, tak silap aku, malam je kuwa! eh! hmmm , sat2 nak ingat bailik, haaa..hari selasa aku ade mitim, mitim MMUWC atau water sport club!wakkakakakakakkaka.. 
sebenarnya dah lama tak mitim, pastuh aku arrange den buat kat STAD, bilik kat sini.. besh.. banyak program!
antaranya :

Ice Breakin - Sagil, Melaka
XPDC Kayak - Taman Negara Endau Rompin @ Tasek Kenyir
MASUM
okeyh balik tuh sume lapa, so aku pun pi MAKTEH ngan kekawan mitim, 
aku + yani + emi + nad
lepas makan balik tidowh!

rabu ( 27hb januari 2010)
hahahha, harini patotnya aku ade kelas DM, tapi aku tertidowh!masa tuh bangun kol 11, memang terbaik!
aku senyum jela..rumet aku plak tidow syok je!
so ape lagik, join jela...
bangun tuh.. aku rehat je! wat keje sket!
malam ade FUTSAL, aku men ngan geng2 aku ni haa! kat CYberjaya je! wakakakkakakak.. besh la.. lihatla aksi kami! wakakakkakakaa:
[nanti akan diupload]
khamis ( 28hb januari 2010)
 semalam kuwa sat je!kuwa pun dah petang, kol 8!
so pagi aku rehat-rehat, sebab penat tak abesh! bangun pun dah lambat!
so ape lagi.. ingat nak pi netballl tapi! sakit bontot! wakkakakaka..
so follow dorang pi flamming, tuh jela!
okeyh, setel makan, kami nak pi karok konon!last2! The mines dah tutup! so balik la kami, tapi aku, mira n tika, sempat pi makteh minum panas! main poker! pastuh balik tidowh

jumaat (29hb januari 2010)
harini pi umah teman mira tampal tayar kete yang bocor! tapi sebelum tuh, aku pi umah mak dulu!
wakakakak, dapat makan nasi free, 
pas setel semua,
balik rehat 1 jam, teman si MIRA pi MINES, aku pun sebenarnya nak belik wayar LCD,
dia duk tuka kolor je, PINK la, BIRU la,
tadik dah belik, abesh 20hengget!
balik! waaaaaaaaaaaa, jadik.. terang dah LCD aku, 
selama ni wayar yang rosak, ingat LCD, baru nak mintak duit ayah!
hhahhahahahahhahahhahahahahhaha...
itu sahaja la sampai jumaat! sekian terima kasih! wakakkakakaka
 malam pi makan ngan MIRA, kat RINDU ALAM, ye kot!
pastuh nonton MOBIE, balik tidowh!

No comments:

Post a Comment