Sunday, January 31, 2010

THE BURGER SHOP, SUBANG

Smalam gile busan , pastuh si yati duk ajak aku men UNO, aku tak reti men menatang ni..
pertama kali lam hidup aku, selama ni tgk orang men je! ni kene main,...
so layan jela! wakakakakakkaka...


ni la keje aku + yati + mira + am,
lepas ni tak kuwa pun  tape!
men je ni!
wakakakakka, aku ni ade la menang jugak!
ececece, muka bangga! tapi tuh la....
sampai kol 12.30 aku men, 
pastuh kami pi makan beger!

__________________________________________________________
SAJE AMEK PIXX,nak kasi mira jeles!wakakkaka..
ni la smalam tempat makan beger!
aku dah ketagih beger plak dah!

dan yang paling besh at the end!wakakakakkakaka, MIRA kene tgk ni!
yati dengan BEGER nye! kami belik sama!

ni aku punya, tak sabar nak makan! SEDAP! wakakakkakakaka, jangan jeles erk adikku MIRA! nanti kakak aini bawak pi sana!

No comments:

Post a Comment