Sunday, December 27, 2009

RELEASE TENSION IS A SHOPPING

smalam, sangat tensen!
so bawak hati pi shoping sorang-sorang!
kalo shoping sorang habes duit!
semua kedai nak masuk!
yang paling penting aku ade belik B****I baru! 
siot kat kedai tuh saja aku habes rm250!
untuk pakaian dalam sahaja! dah suku 1000 aku habeskan!
pastuh aku pi carik baju!..
memang jeles la illa lepas ni!
wakkaka. amek plak aku dah ade ilham baru nak jahit bajU!
waaaaaaaaaaa!..
tapi smalam memang abesh banyak duiT! 
lengoh kaki lagi!

illa cantik tak?!




 
hahahh! ni la 3 baju yang aku baru belik!wana purple tuh sebab! aku ade beli satu baju kat THE MINES, lawa sangat! hege baju tuh rm80! tapi kene curi sem lepas! CILAKAK punya manusia! so sem ni ganti ngan yang macam ni!
kot2 leh toru jahit! hahahah..


tapi yang ni besh! aku belik kasut baru! untuk kasut aku spent 100 je! sebab aku ade belik VISS harituh. 4 pasang! tapi aku baru pakai sekali! tuh pun YATI pelik! liplap sangat! wakakak. so nak elakkan membazir, aku pun beli la 2 je!
TADA


 
hahaha, ni lah die! bajet 100 dpat la 2 ni! tak sabar nak tunjuk illa! wakakkaka... illa balik mmu, kite photoshoot!okeyh!

 

2 comments: