Saturday, December 26, 2009

THE BODYGUARD AND ASSASSINS



omg! aku suka sangat cite ni, sdey gile, Heroes die hemsem, tapi at the end tak sama yang aku harapkan!
aku sdey sangat,
cite ni sebenarnya pasal kungfu! NOTBAD..
actually masa tengah-tengah cite ni, aku nnages! nanges aku paham.. perasaan bile orang yang kite sayang mati bunuh diri!
argh, ni yati punya pasal la! aku dah cover baik punya!
skali kantoi, tudung aku basah! adesh! aku nak tgk lagik. tapi comfirm aku nanges lagi, 
amek plak keadaan aku macam ni!
lagikla!
aku stress!

actor

Donnie Yen as the Gambler

Wang Xueqi as the Tycoon 
Leon Lai as the Beggar (yang  ni besh!)
Tony Leung Ka-Fai as the Revolutionary 
Nicholas Tse as the Rickshaw Man 
Hu Jun as the Assassin 
Li Yuchun as the Entertainer 
Eric Tsang as the Policeman (yang  ni aku suka sangat! die actually baik!tapi skema! hahaha)

Fan Bingbing as the Concubine 
Cung Le as the Henchman
Zhou Yun as the Fiancee 
Mengke Bateer as the Hawker
Wang Po-Chieh as the Heir 
Simon Yam as the Fugitive

papepun! thanks korang! aku dapat kurangkan kesedihan aku!thanks sangat! hahah, dengan rasminya!
aku dah lupakan semua yang berlaku smalam!
oyeah!


No comments:

Post a Comment