Friday, September 18, 2009

selamat hari raya

harini aku berada di kampung! di rumah dengan tenang nye!masalah ade sket je lagik! boleh di setelkan!
hahhahha, almaklumlah... skunk ni.. nak buat ape terdaya!
aku teringan mr buncit! aku lama tak jumpe dia..
rindu nye kat dia..ape la die  buat skunk..
tgh keje agaknya!
hahahha..


untuk mr buncit!
'CIT, aini rindu la..
tak rindu aini ke! hahahha...
bile la leh jumpe.. 
cepat la amek flight kelantan..
raya kat sini nak!
hahahahha...


tapi aku agak jawapan die..
" sape rindu kat MOK..
hahhahah..
MOK.. MOK..


macam tuh la selalunya..
pape pun.
dah aku happy kat umah ni.
aku nak ucap.
SELAMAT HARI RAYA
AIDILFITRI 

kepada semua kawan2 aku..
tak kira la..
SKTJ ke,
SMKCE ke,
AIMKB ke,
UNIKL ke,
MMU ke..



semua la..
maafkan aku okeyh!>.
dari hujung rambut sampai hujung kaki.




No comments:

Post a Comment