Monday, September 14, 2009

dugaan bulan puasa!


harini btol2 dugaan untuk aku!
aku pun tak tahu cam mane nak bersabar!
naseb baik ade sayang yang sanggup bagi semangat!
aku penink sangat ya allah,
naseb la semua keje aku start mgu lepas ag.
masa untukbergembira tade..
sume tuh tak penting.
janji aku siap semua..
aku terasa benggong, masuk air, sume ade..
smalam siap format pc sebelum buat keje.. mau tak.. sebelem aku bukak cs4.. die duk restart jepp.. bodoh CS4
nak tak nak sabar jela..
kol 4 aku siap burn keje..
tapi tuh pun salah masa burn 1st!
burn sampai 2 kali.. 
nympah nye!...



kol 7.30 bangun, my bf pun dah msg,, pagi2 wish gudluk!
aku pun ok la..
tapi pi kelas JOEL LAFFITA RIVERA,
macam dah bajet.. mesti revision dulu.
baru listening test..
so go on jela.
ngan budak kelas yang dah sedia ade..
2 3 orang..
aku ngan illa ni nak bukak mata tak larat..
pastuh si senior joel ni..
pi soal pasal LOS DEPORTES plak..
men jawab jela..
akhirnya die wat jugak listening,
naseb senang,,,
amin....



yang ni, bergegas ke FCM..
den present.. cuak sangat!
gile la si KY ngan FOREST..
aku memang down jugak la..sebab aku yang 1st present..
die tanya macam2..
aku dah nak pengsan..
nanges pun ade..
tgk illa.. pandang belakang ade yan n kawan2 die,, tgh shoot.
adoi.. kene bahan abesh2.. gila la DM..

ni yang aku print screen la..
tak gempak mane pun..
 
  
  
  
  



yang last pi FINANCE
MMu ni satu bodoh nye, bonggok nye.. kalo duit dah masuk akaun MMu,.,.
update la ka Kiosk, ni tak update.. buat keje lembab..
BODOH. lebey2 kakak yang 2 orang kat dalam bilik.
hish, nak je sembelih..
naseb la membunuh tuh dosa..
memang nak tampar je..
dah la PR tak bagus.. bodoh, macam mane la keje mmu,...




harini agak down, aku balik bilik pun..
tidow tak lena.. 
pimjam mata..
pusing sana,
pusing sini,..,
aku pun tak tahu kenapa!

No comments:

Post a Comment