Thursday, July 30, 2009

Vector Graphic Esemen!

hurm tadik aku kelam kabut gile! mau nye! lecturer nak aku anta eps file kat kelas!! ape lagik dowh! menapak aku dari kelas ke bilik.. kelas aku bukan jauH! tapi nak naik ke kelas tuh malas! tgkat tinggi! HOSTEL plak aku duk tingkat 2 haih!, tensen! hmm!tapi sem ni aku suka! sebab cuti midterm aku paling besh, sebab tade keje! balik ni pun! senang jepp! wat balik baju.. den sikit barang untuk adik! hahahahhahha... ni lah hasil keje aku, vector graphic:

title : Poster with Infographic




Pape pun! lepas ni dah nampak dah azab kene wat flash! memang kene sedia zahir ni! hahahhahah.. almaklumlah! stress ni... tensen nye! hahahahahahhaha.... tapi yang penting balik kelantan dulu! oyeah!

tak saba ni, nak jumpe kawan2 lma! den pi shopin kat kb mall! hahahhaha, den pi tesco! pastuh pi belik baju raya lagik la.. hahhahahahha




No comments:

Post a Comment