Wednesday, July 29, 2009

penipu sume

"hurm, aku ni keje dah setel! tak saba nak tgu balik kelantan! almaklumla, lama tak balik ni, ikotkan hati! bulan2 nak balik.. nak tgk mak! nak tgk ayah! nak pi pantai! nak bakar ikan, nak bakar ayam, nak bakar tiram, peh sedapnye! hahahahha, sume makan mesti sedap! Petang2 pi pasar basah belik ikan, sume segar2! nek moto ag! pagi2 plak anta bokbok ngan kakaknye pi sekolah!

yang paling besh, bile sume setel, kene kemas umaa la, ape lagik! hahahahha.. nak balik umaa, mak ayah! wat ape skunk erk!dah tidowh ke!hikhik..


hasil keje aku! hikhikhikhik.. (lepas anta baru upload! biasala.. takot diciplak kan plak!) tadik pi consult vector, kene reject! last tetiba kuwa idea yang paling pelik, so go on je la! hikhik.. tensen nye! DM aku memang c tahu nak wat ape daa, memang kali ni, harapkan nasib jela!...


Cerita malam ini

tadik aku pi print jalan kaki, meredah laluan gelap! balik tuh aku lalu jela jalan raya, takot gaks malam2.. hahhahahahahah...

tapi part paling besh, bile nak mitak kawan tolong hantarkan pi print, bajet nak pi street mall, cantik sket! tapi nak tak nak. kene pi cyberia gak!hikhik,
bagi aku budak mmu ni, semua penipu la.. almaklumlah, sekolaa anak2 orang kaya! yang aku duk perati je! sume cakap bende wujud kalo tak wujud! ade kawan aku sorang tuh! memang la bapak die gaji besa.. tapi duk berlagak la, bapak die ade tuh la. adik die ade ni la.. tapi aku tak penah nampak pun.. hahhahha

yang kedekut pun tak ade hebat nya! macam2 la alasan, padahal kantoi depan mata aku! yang tuh aku x leh blah! so skunk ni pun aku memang pentingkan diri aku jugak la.! jadik selfish sket! al maklumlah ni kan sekolan anak2 orang kaya! kene menipu jugakla! blaja kan..

hahhahaha... budak2 bawak umur, biasalah, agaknya tak tahan ngan kawan2 yang kaya! so mulalah diri nak bangga jugak kan! kelaka la...hmmmm. takpela nak wta cam mane kan! hikhikhikhik! so pappe pun wat la..asalkan korang bahagia!

2 comments: