Thursday, July 23, 2009

menyampah gila babeng!

arght tensen aku, nape aku tak leh tidow! sok kelas pagi ni, adush! tensen nye! masa aku tak leh tidowh ni, aku harapkan ade orang yang temankan aku, tapi hampeh! memang aku yang selalu berharap! tensen aku..

nape ko tak paham aku, let say la ko cakap , x leh buat ape yang aku nak! tapi ko bole cuba untuk berubaa, tak kan itupun nak buat setelah semu terlambat! kekadang aku pk ade guna jugak blog ni dicipta, aku nak lepas kemarahan aku pada orang yang aku berharap! jangan terlalu banyak alasan sampaikan semua orang menyampah ngan anda!

nape aku diuji sebegini sekali! adush.. susaa nye keadaan macam ni, aku sudaa mula untuk mulai kembali pil tidow yang lama aku tgl sebab aku x nak menanges pagi2 buta ni,
lantak la.. sok memang aku bajet! aku ponteng kelas! terasa sangat sampai kan aku memang tak tahan dan aku doa harap ade perubahan,

itu sahaja, aku bukan nak wang ringgit pun, hanya tali persaudaraan sahaja, bende ni akan buat ko sedar apabila berlaku sendiri atas diri ko, harap mengerti!

aku hanya manusia biasa yang kekadang terpikir semua ini adalah untuk aku! atau hanya untuk dipergunakan sahaja, jagalah hati orang yang kite sayang seandainya anda seorang yang tidak EGO.!!!!


ps:// terasa nak bunuh orang * kalaulah hukum agama itu menbunuh adalah halal..

2 comments: