Saturday, July 18, 2009

Cuti Midterm

Saya nak balik cuti midterm, itu sahaja yang terlintas di benak fikiran saya skunk, badan2 masih lagik rasa sakit, yang aku pasti comfirm amek masa sampai seminggu.

"Mulalah dalam hati berfikir, alangkah besh nye kalo ade tukang urut kat sini," hahhahaha..

macam biasalah, balik kampung je mesti pi berurut! aini..aini, hurm, bile pkkan semua ni, rasa tak saba nak balik kampung, tiket dah belik 3-8 hb /8/2009 aku balik, memang saje skunk ni aku selalu balik, sebab nak anta barang2 aku kat kampung, banyak gak ni, wat balik sket2.. hikhik...

mak! aini nak balik.. hhahahaha.. tak lama lagi dah, esemen pun bukan main hebat ni, banyak menimbun, hikhik.. pape pun usaha aini...

p/s : aku nak balik makan macam2, peh dah la dekat nak pose dah ni.. makkkk.. ayah...

regard



No comments:

Post a Comment