Saturday, February 14, 2009

MPM1123 ( Media Production Process)


1...2...3 ACTION

skunk untuk sub ni..aku dah ade group.. dapat plak geng2 masa internet application,
dorang okeyh..cool, hahhaa..sume besh2..
bergelak ketawa bersama, pasar malam bersama, amek gamba bersama!
hikhik.. kami besh.. aku tgk group len, masing2 dah bz duk pk ideas untuk esemen,
kami otai..duk bilik je! den conference, tapi masa dorang conference...aku tade..
aku pi posmotem untuk skolaa mmu! hikhik..
so aku dah tahu sume ahli2 kumpulan aku!..


| Ini ialah Puan Ketua @ Director | Nama die Cik Nazira |


| Ini ialah saya | Nama saya Miss Aini |


| Ini ialah rumet saya | Nama die Miss ila |


| Ini Jiran saya | Nama die Puan Waniey anak perempuan Wahab|


| Ini ialah kawan sewataniah saya | Nama die Puan Waniey anak perempuan Eng.


|Ini ialah kawan segroup saya | Nama die Encek Faiq |


| Ini ialah kawan majoring | Nama die Danial |

Ini sahaja cerita tentang kelas MPM..bersedialah untuk menghabeskan duwett, hish..dah tau dah..memang banyak pakai duit!hish..saje je lec nie..

4 comments: