Friday, February 13, 2009

malam ni!

peh! tak tahu nak wat ape seh..
aku wat DM, dah hampir nak siap..
yang tak leh blah..
aku dah busan duk bilik..
dan jugak busan duk mmu..
peh..tahun depan tuh cepatla..aku tak saba nak kuwa dah ni,
hihihi..

dalam hati nak je kuwa pi jumpe my bf!hahahaha.. rindu sangat ni.(Wek nak muntah kalo die baca)

hurm.. aku ni ade menyampah ngan sorang lec tuh..Dah la sem lepas dah jumpe die.ajar bukan besh pun..hish.. aku nak transfer untuk dis sem, tapi macam lambat reply je..Delta sem..tak saba aku tgu...cepatla.hish..(Sux)

Actually kan, aku ni dah malas duk mmu, nak cepat2 abesh..menyampah la..
banyak sangat pakai duit!haha..kene jimat2..nak balik kampung pun ade!isk...

2 comments:

  1. tulah kat unikl blajo taknak.. nak gak tempat standard. hahaha

    ReplyDelete
  2. hahahhaha..tak leh blah!.
    blaja bagus.tapi tuhla..\
    duit pun kene bagus gaks..
    hikhik..

    ReplyDelete