Tuesday, February 3, 2009

deman dan sedikit terkejut,

tadik aku pi kl sat, naik kete neall..tumpang!
sebernarnya aku nak kene pi Pusat Darah Negara,
ntah kenapa..doktor suh pi,
banyak kesusahan nak pi sana,
aku tawakal,
dan masa aku jugak rugi..sangat2!
ntah la..
menyampah sangat..

Pi sana Doktor amek darah..banyak kot..
dekat pergelangan tangan kiri aku!
terasa nak pengsan..
aku dah la penink..
maklumlah dekat2 ujung bulan..(pempuan kot)
Aku nye pemikiran moody je!
nak marah orang je..
lebey2..bile doktor bagitahu, aku ni suspek sometin!
sorang2 kat sana..tak tahu nak cakap ngan sape..
siyes..masa tuh kalo aku lembik gak..
komfem..aku kat HKL,
dengan hujan lebat..abesh basah aku!
sape nak amek kisaa pasal aku!
sendiri tanggung la..
aku kecik hati sangat2!
siyess!!

Not in Good Condition, aku sangat2 moody!

to adik :

Neall : thanks tumpangkan akak!dan amek tahu pasal akak..akak appreciate..
Illa : illa, akak mintak maaf kuwa x cakap pun kat illa! den thanks sebab risaukan akak masa kat KL sayang! thanks sangat!

No comments:

Post a Comment