Sunday, January 11, 2009

pagi yang tenang

busan gile bangun pagi ni! adush:busan ni! tak tau nak wat ape..mengharapkan 13hb ni..aku ade hal skeT!tapela.. hmm, wat ape erk!:-p haaaa...

Pekara2 aku paling suka dalam hidop aku :
=>aku sukakan suprise(kalo selalu2 suprise tuh besh macam hari jadi ke! peh besh tuh)
=>aku suka romatik
=>aku suka orang yang tak amek tau hal aku ( sebab aku pun kat bilik, wat hal sdiri)
=>aku suka update blog ( tak leh blah)
=>aku suka pada terus terang(so kalo rasa aku ni tak bagus, tak puas hati, sound je. sebab aku ni kalo tak suka, aku cakap je).
=>aku suka cakap ( cakap tuh senamam mulut, bukan mengumpat)
=>aku suka bawak barang banyak2 lam beg aku (kalo tak caya, jumpe je aku, check la)
=>aku suka jalan2 ( siyes, kalo aku busan, aku sanggop pi sorang)
=>aku suka wat bende sorang2 ( besh tuh, puas)
=>aku suka kat bilik je
=>aku sanggop buat ape untuk orang yang aku sayang (sanggop abesh duit, sanggop tahan lapa, sangop buat mereka gembira)

pekara2 aku tak suka dalam hidop aku :
=>aku tak suka kalo orang mula cakap pasal aku ( sebab aku pun tak amek tau pasal orang)
=>aku tak suka orang menipu (lebey2 kalo orang tuh slalu dekat yang aku)
=>aku tak suka orang yang hipokrit ( siyess beb, memyampah)
=>aku tak suka orang yang tak bole bagi keputusan sdiri (memang banggang nak mampus)
=>aku tak suka orang yang sedapkan hati aku sebab kesiankan aku
=>aku palig2 tak suka, kalo bende last min cancel(lebey2 kalo dah plan)
=>aku tak suka orang yang berlagak ( comfirm kalo lam kelas pun aku tak tego)
=>aku tak suka orang yang cuba elakkan diri bile aku mintak tolong ( kalo bole cakap la, ko pun tgh susaa, bukan nak diamkan diri)
=>aku tak suka orang datang bilik aku( sebab aku tau, akan ade masalah nanti)
=>aku menyampah kalo orang tuh slalu buat aku sakit hati.
=>aku tak suka orang gadoh ngan aku tanpa sebab
=>aku perlukan reason kalo korang ade prob ngan aku,
=>aku menyampah gile ngan orang yang semak!

buruk nye aku! :
=>aku seorang yang pendendam
=>aku suka simpan segala bende lam hati aku
=>aku tak kan meletup selagi aku saba ( so jangan uji kesabaran aku)
=>aku ni kalo nak marah, dah tak tahu malu dah, public pun aku buat (sebab aku bukan artis hahhaha)
=>sampai satu tahap, aku akan meletup dan malukan cukup, serta ungkit sume bende yang dah lepas
=>aku ni susaa nak marah orang depan2,aku simpan je, sebab satu hari nanti, aku tau, aku akan meletupp gaks, so skunk aku diam je..
=>aku kalo tak suka pun, aku akan jawab {ya, oooo , hmm, mmmm, okey kot}
=>aku selalu cakap lepas ( kalo tak puas hati cakap,senang dan setel)
=>aku suka nanges
=>aku suka habeskan duit
=>aku tak pernah nak percayakan orang, kecuali my family
=>berdasarkan pengalaman aku skunk, aku dah mula belajar pentingkan diri,
=>aku malas nak layan orang yang semak2 ni
=>aku suka delete no tepon orang2 yang menyusahkan aku,siyes..termasuk orang yang diamkan diri bile aku mintak tolong.
=>bile aku marah, status ym aku akan berubah kepada mencarut dan aku akan nanges!so kalo status aku , babi..banggang..f**k..paham2 ar..jangan nak tanya lagik..
=>aku suka invi ym kepada orang yang aku tak suka..



baiknya aku :
=>aku sangat2 kesiankan orang ( peminta sedekah, bole nanges kalo tgk)
=>aku akan tolong orang setel kan prob, kalo die penah tolong aku la.


kesiampulannya, aku ni manusia biasa, sama macam ko2 kat luwa sama, macam mane ngan perasaan korang, macam tuh jugak lah aku, so kalo aku dah cuba buat terbaik untuk jaga hati manusia di luwa sana, so cubalah jaga perasaan aku ni.hahahha!! gile emo pagi dowh! aku busan ni! ape salahya mengeluarkan fakta2 ini!

No comments:

Post a Comment