Sunday, January 11, 2009

memories of 2008





Pertama kali aku masuk mmu! dan ni lah bende pertama yang aku pergi " ASPIRASI CAMP 2008 ", pertama kali kenal En.Kem,



Mula mengenali yati sebagai rumet! atau minah kecoh! hahaha.. aku, die dan neall! mula berkawan rapat! dan kita pergi Sentral market bersama2!




mula keluar berjogging bersama2 neal!! pusing satu mmu!! hahahahh



pastuh! aku ngan neall! pergi pc fair bersama!hahaha..adew kenangan di KLCC, yang tak dapat aku lupakan!



pertama kali lawatan di "Muzium Kesenian Islam", dimana aku lebih mengenali illa!




malam yang busan! Dengan tetiba! aku kluwa pi burger king di hartamas, bersama waniey nuar, waniey eng , reena! besh sangat..sampai lepak!!



ini memang tak dapat dilupakan! pi air terjun, amek gamba untuk esemen! peh! memang besh la!..gempak beb..bersama nazira, shira, waniey wahab bersama bf die! hihihi!



ini sehari sebelum kami bertanding "INTERNASIONAL OPEN ROWING 2008" hahahh..lebey kurang la,kami bergembira bersama!



Dinner kat UNITEN, besh gile! kami bergamba! jumpe geng2 dari singapore, japan, hongkong, singapore!



ini kami punya geng bermain "DRAGON BOAT", kami kalaH!



aku bersama bf aku! pi dataran! last minute barulah ade kemunculan illa..




bersama2 menyiapkan esemen "HUMAN FACTOR", agaks seronok di bulan puasa..



Sebernarnya, ni ialah misi menyiapkan esemen, kami menemani kak G,



berbuka puasa bersama kak cik! aku kepenatan di rumah kakcik!tidow zzzz!



Bersama-sama berbuka puasa di camp sungai buluH!bersama2 abang askar!



berusha menyiapkan kerja photography chemat, di cyberjaya park!




berbuka puasa di kopitiam! bersama kak G & Illa, hish! besh tuh




makan bersama2 dak2 wataniah! majles berbuka puasa! hihihi...dekat dengkil ni!besh sangat!



Sebelum sampai ke puncak nuang! bergamba bersama budak2 yang sudah mau turun nuang!




finaly! kami sampai ke puncak nuang! gunung yang tertinggi di selangor! alhamdulilah!..tgu kota kinabalu!..hikhik..aku datang!!

2 comments:

  1. tahun 2008 saya pestaim ckp ngan ainie kat kelas int application masa tu dia dok sebelah saya haha lepastu dia tunjuk kehebatan dia menggunakan dreamweaver gila hebat ainy dan css haha

    ReplyDelete
  2. hahaahh!awak nazira,
    memang tak leh blah...

    ReplyDelete