Thursday, January 1, 2009

fakta tentang rumet saya,


-->rumet saya die budak SRC
-->rumet saya ni slalu balik lambat
-->rumet saya kol bf die tgh malam.sebab bf die duk scotlant.(jeles saya)
-->rumet saya akan slalu mitin kol 8pm, hari selasa
-->rumet saya slalu kuwa ngan keoi & teresa
-->rumet saya selalu tidowh lambat, kol 3 la, 4 la,
-->rumet saya ni kan slalu kuwa kalo tensen
-->rumet saya selalu hantar baju kat dobi,
-->rumet saya selalu bangun lambat..(kol 12)
-->rumet saya selalu kuwa ngan kawan2 lim kok wing,
-->rumet saya, bile die tensen kan..die kuwa je ngan sape?so..ajakla die..tgu kat zebra crosing
-->rumet saya selalu banje saya makan,
-->rumet saya kalo die marah, peh die wat ape erk.
-->rumet saya seorang married consultant.
-->rumet saya kene paksa ngan abang die makan biskut fiber,
-->rumet saya adew sensodyne
-->rumet saya sangat malas sem ni, saya adew bukti(hikhik)
-->rumet saya panggil saya akak,padahal sayang baru 17 tahun, id saya 1071120119..
-->rumet saya suka mitin,
-->rumet saya suka tidowh SRC.katanya adew ercon
kalau nak tahu rumet saya pi mitin, ash akan datang bilik sebelom mitin,hahhaha.
-->rumet saya kalo makan nasik mesti adew ayam dan ikan, tuh sebab die comel
-->rumet saya belik tepon baru(hikhik, mahal tuh) samsung paling latest..cuba korang check,
-->rumet saya tak suka kalo kawan baik die banggang, bodohn, kedekut, show off, shieeall,
sume la..aku pun nyampah,banggang!
-->rumet saya tak penah berkira..
-->rumet saya sangat serabut
-->rumet saya sedang berpakat ngan teresa ngan kenakan saya

kesimpulanya, saya adew rumet yang baik, yang memahami, yang tak penah saya menyampah, even pun die adik, die sangat sporting gile, sebab saya leh buli die:D

6 comments:

  1. akak...akak!
    tau la dah x der keje...
    :D
    neway thx!
    illa syg akak!

    ReplyDelete
  2. hahaha
    ni mengumpat yang penuh dengan kasih-sayang secara terang-terangan niii :P

    ReplyDelete
  3. yarabbi....
    terang2 hah!!
    nsib baek larh ila baek....
    ahahahha.....

    ReplyDelete
  4. to illa:
    hahhaha..akak busan dik..adik tinggal akak sesorang..hikhik..

    to yana:
    hahah!! wek yana..ni umpatan tahun baru..

    to tira:
    hahahhha!!nape tira pun nak jugak ke?

    ReplyDelete
  5. illa,

    kita sama2 tulis about akak..hehehe..akak sombong tak nak layan org sbb tu kena tinggal sorang dlm bilik :p

    ReplyDelete
  6. hahahha, takleh3..
    akak dah adew suami.
    mane leh kuwa bilik..
    hahahahhaha...

    ReplyDelete