Friday, January 2, 2009

fakta tentang kawan rapat rumet saya


*die nama teresa
*die sangat jahat
*die jahat sangat2
*untuk kali ni sudah 2 kali die ngan illa cubit pipi saya(ila pun jahat)
*die adew bf
*die kan selalu gado2 manja ngan bofren die
*die suka cakap kuat(satu mmu denga)
*die bawak kete ( mak aii, penink aku)
*die slalu kuwa ngan illa n keoi
*die suka buzz illa, dan jugak saya
*die suka makan, tapi die kecik
*die skunk sedang shoping ngan illa, raya cina la katakan,
*die suka buli illa,
*die juga suka buli saya( saya adew bukti, gamba lagik tau)
*die suka intip saya dari tingkat 4 building die
*die cakap saya suka duk bilik
*die kalo cakap tak benti2..
*die memang sesuai kaki pembuli, die lasak
*die punya badan, cantikkkkk..hikhik


=>kesimpulanya walau die macam2 ngan saya pun, die baik, die cerdik, die comel , die baik hati, saya suka kawan ngan die..

2 comments:

  1. luckily at the end u know how to praise me else u will be dead!! wahahah...

    ReplyDelete
  2. hahahhahah,
    nanti akak nak n yorok la teresa..
    akak nak duk bilik je..

    ReplyDelete