Saturday, November 22, 2008

sepi nye hati,

hurm, harini aku tak tahu nak pk ape..dalam kepala aku.. nak abeshkan cepat jew, sume.. hurm btol jugak kate rin, hahahha.. dekat2 esemen kliling pinggang, makin banyak serabut, bukan takat migain jew, aku mungkin leh dapat penyakit lain.Hurm dah la aku tgh pk sem ni lagi, nak kene baya sdiri, peh!! aku nye education fees, banyak..2857.50 hengget, tuh untuk 3 subject jew..
ptptn masuk plak. tahun depan..peh.. tak sanggup nak hidup ni..hihihi..

yang aku pasti, kalo aku nak exam nanti nak kene baya 25%,peh..banyak tuh.. nasebla..aku dah masuk delta nanti aku dah tade subject sangat, FYP je.. tuh la aku nak duk KL, sebab nye..aku nak keje, kat sana banyak peluang,

harini, tadi aku menyiapkan keje kak nishak.. sebab dibayar, jadik kalo dibayar, aku buat la yang itu dulu, hahahha.. kalo tak baya, hurm.. ikot turn la.. skunk yang aku nampak.. duit je, janji keje tuh halal, aku bukan merompak, jual dadah pun,

kekadang dalam kedaifan kite menilai orang itu, tak selalu nya tepat, pada aku.. kalo lah nak tahu yang mane2 btol2 kawan kite.. orang tuh slalu ngan kite waktu susaa, itulah kawan sebenar bagi aku.. aku tau, tak semua orang ni baik, hanya tahu amek kesempatan jer, jadik skunk aku banyak belajar dari kesilapan, so aku baik utamakan diri aku dulu, susaa la nak carik kawan2 yang aku bole percaya macam kawan baik aku(kak cik & angah).

skunk ni, bile start masuk mmu.. aku lagi dapat menilai gelagat orang2 kat sini, adew duit sume jalan, hahah.. abesh orang macam aku ni, macam mane ? hahah.. susaa nye nak kawan macam tuh, harta tuh tak leh bawak kemana pun..hurm..

harap2 sem ni, bawa la tuah.. banyak sangat aku hadapi ujian daripada Allah, bertapa sayangnya DIA terhadap hambanya, selalu menguji untuk manusia, dan aku.. hanya bersabar dan doa kepadaNYA,

Aku sangat menghargai kawan2 yang slalu bersama ngan aku, thanks untuk sume,: terasa nak senaraikan je : tapi, ramai sangat la..nanti la suatu hari nanti..hihihi...
okeyhlah, untuk setakat ini je aku mampu, mata aku dah macam panda dah(bak kate "kawan lakiku")
jadik..aku kene tidowh awal, sok aku nak kemas bilik, dan setelkan keje yang bole dapatkan hasil ;D

No comments:

Post a Comment