Saturday, November 22, 2008

kerja.

hari ni, aku nak siapkan sume keje yang tertangguh, untuk prob skunk, biarlah dulu..
pape pun, aku tak leh tidow smalam, ntah kenapa!ahaks, gelisah, resah..sume adew! bole kat aku nyeyak 2 jam je, pagi2 kol 6 dah bangun, aku tak leh tidowh, adush.. nak buat keje..tapi tade idea, so skunk ni..aku nak setle kan sume..

esok plak, aku nak kene pi kl sentral pagi2 lagi, mayb kol 7 dah gerak, kesian angah duk sana sorang, actually flight die kang, tapi skunk die dah adew kat airport KK,kesian die sorang2, bukan sengaja datang awal, tap kat sana transport susaa, dah tuh sampai sini kang.. die nak kene stay kat LCCT, sebab sok die nak balik terus kelantan, jadik aku kene hantar die naik kereta api la, hurm.. kesian sangat..tapela...die naik petang kot, so aku tgu la..even pn sampai malam, sebab aku sanggup buat ape pun untuk orang2 yang au btol2 sayang,

tulat, yang tuh aku blom pasti lagi, yang aku tau, sem ni, aku nak buat btol2, aku malas nak pk prob2 yang serabut kepala aku ni, siap kan DM,buat esemen new media Tech, that it!


Coretan : rindunya masa kanak2 dulu, tak penah rasa seperti skunk!Hidup kene enjoy!

No comments:

Post a Comment