Saturday, November 15, 2008

Pentingkan diri lagi baik dari orang lain..

semalam aku tensen sangat..ntahlah... terlalu ramai yang duk push.. haih.. sampai aku pun pk pekara yang bukan2..adew terasa nak bunuh diri..hish ntahla.. lamana nak aku kluwa dari kepompong skarang! terlalu sukar untuk sumew orang mengerti ape yang btol2 aku perlukan...
aku terlalu naif dan menjaga hati orang..hish... babi..gile..banggang... itu untuk orang2 yang aku benci sangat.. tak akan adew maaf untuk ko.. tak penah aku mengalami perasaan macam ni... kenapa manusia tak penah sedar kesilapan diri..kenapa? kenapa tidak matang.. mengata orang tidak matang adalah bende yang paling banggang kerana kenapa anda tidak tgk diri anda.. terlalu kebudakkan dan yang pling jelas anda memang sesuai mendapat banyak prob..sebab anda idak menyayangi diri anda!..


Naseb baik untuk diri aku.. saba menghadapi dan tidak mengulangi bende yang aku buat selepas peristwa "31 August 2007".aku tak sanggop lagi dah.. cukup dah aku berusha setakat ini..


untuk kawan :

1)kakcik - awak adalah kawan baik sampai dunia akhirat, sory smalam menganggu semasa anda bershopping..tapi anda adalah orang pertama yang menyelesaikan msalah kite..

2)ecaa putrajaya - adik.. thanks sangat pasal pertolongan anda smlam, kite memang buntu, thnanks sangat2.. kite tak tahu nak cakap ape dah..

3)yana mmu - yana pun sama okeh.. awak dah tolong kite semalam.. kalo tak mensti kite dalam masalah..hahahha.. ntah2 tak jumpe awak, awak sensungguh kawan yang baik..

4)tira - thanks sangat tira..sebab bersama ngan akak masa akak adew prob smalam..akak tak tau la nak cakap ape..temankan akak kemana pun akak pergi..

5)adik (neall) , illa, kak g, apih, zax, ashi,kak nishak, nurul :
anda sume kawan2 saya yang saya akan ingat sampai bebila..thanks sebab bersama saya semalam ketika ketesenan saya.

6)reena - awak tak salah pun smalam.. jangan tgk sangat status kite.. jangan terasa okeyh.. kite yang patot mintak maaf.. bukan salah awak..


thanks sume kawan...aku ingat sampai bila2..

2 comments:

  1. sabar sabar...
    hehe...
    be strong, sis!!!!

    ReplyDelete
  2. hahahhhah!! tgh saba nie!! thanks sangat yana!!awak dah tolong kite..

    ReplyDelete