Saturday, November 29, 2008

aku tak akan menang!

pagi yang indah.. ahaks..mata ngantuk tidowh dah pokol 6 tadik, tapi bangun awal gaks , dah terbiasa, harii adew sport day kat mmu! tapi aku malas nak join, nak siapkan keje, bangun pagi kemas bilik, then macam biasa la..mandi sume, ahaks..

illa plak, kuwa pi OU, hahaha,, ngan kawan2 SRC, sambil2 wat keje! kesian pun adew, padan muka pun adew, lambat wat esemen.ahaks! hahah, illa tgh hilangkan kesedihan bile berjauhan ngan david, rileks erk adik, jangan nak nanges2! ahaks! david kan slalu kol malam2, besh ape!

harini plak, aku xmood ar, aku nak duk bilik, layan la pape! wat keje ke! ape2 la, malas nak pk pape! nak format otak aku ni! kosong!kalo busan pi la jalan2 lam mmu ni!! tak pun layan lagu Total Eclipse Of The Heart -Bonnie Tyler,besh jugak! huh, kenapa tade orang paham keadaan skunk ni, sume macam nak push je!

tape la, kali ni aku geng ngan yana! duk je lam bilik, kekadang kawan2 menyusahkan jugak!! hahahha! yehaa.. Penink gue nak pk bende remeh2 ni!okeyhla! aku nak makan ni, lapa gile!..

ps:manusia sungguh hipokrit!aku cukup menyampah! babi!

2 comments: