Saturday, November 29, 2008

29hb 11 2008

harini, layan je..duk bilik, ahaks.besh ke? bole la tahan, buat website, hahaha.. tapi duit lambat dapat, tensen jepp!! nak je pegi cekik MMU, ahaks, tapi siapa! kalo la dapat duit terus, rajin je aku, tapi.. bile lambat duit tuh yang tade mood nak buat! lebey2 nak continue keje montage, adew sket nak kene tambah! ahaks..

keje DM, sket jew lagi! tapi tensen jugak gue, kene buat awal, rasa2 week5 adew event, training rowing dah nak start dah! peh..sudaa lama aku tgu, ini pasti bersama latihan kayak.peh..abeshla kene ngan aizat, mesti die buli teruk aku, reena, frah n farah! abesh ketol2 tangan nanti.ahaks..

harini jugak, aku dapat berita agaks gembira sket la, mintak2 sok bawak berita gembira sangat! ahaks..aku tak saba ni!sangat2..

malam ni, aku busan, sangat2..tadik jumpe kawan! die dapat YTM, peh..jeles den, huh..naseb la dapat PTPTN, dah nyawa2 ikan,mau aku tak migrain..hahahhaha.. malam ni sunyi gile..macam tade orang, dah tuh plak, bawah bilik aku dah gelap..hish..scary sungguh!sunyi2..sape2 nak kuwa ajakla aku!! hahahhaha...

No comments:

Post a Comment