Wednesday, August 6, 2008

Oh Gunung Datuk,Rembau

Untuk pertama kali dalam hidup aku..aku join wataniah kat MMU,gilew habesh la..tahu kat bapak aku, mampus aku nak kene menjawab....Tapi aku suka sebab banyak bende lasak lam ni..Baru2nie(2hb8 2008) aku g Rembau, mendaki Gunung Datuk..Perrrrghhh,besh gile..penat nak mampus..tapi sampai atas mak aiiii..cantik gile,bole nampak negeri 9.Besh tuh,tapi kalo nak citew penat lebey 10x aku benti..semput siot,dah la 2 orang je pempuan.hahhahah..ape lagik besh la kitaorang..Kalo tak silap aku la..aku wat 2 jam untuk keatas dan turun 1 jam je!!tanpa benti tuh..air tak yah citew la..dekat 10 botol..hahahah!!Naik atas ape lagik amek pixx la..cantik sangat macam nak tidow situ..Then tak mo balik..Tapi takpe la..Dak2 wataniah adew rancang nak wat naik Gunung Nuang plak..katenye ujung bulan ni..sblom pose..tapi aku tak tahu ar..sempat g ke tak..bz ar..Tapi memang nak g pkkan kepuasan bile di puncak..Wooooo,Allah je yang tau..nanti aku g mendaki lagi..aku update lagik erk..ni baru sket.sekadar memulakan blog untuk Sem ni.......



No comments:

Post a Comment