Thursday, August 7, 2008

Main Tarik Tali, Frienship Day


hihihi!!!daaaaaa...bulan lepas aku macam banyak aktiviti..yang atas ni aku men tarik tali..gile hebat dak2 u luwa..kami dapat no 2 tu pun..sebab naseb jew..kalo tak..hurm..memang sesaje turun sebab tak kuat maaaaa...ahhaha..tapi ni jew la hasil nyew..Yang tak leh blah tuh masa lawan ngan dak2 UTAR..perghh badan dorang beso habes..amek plak dorang tuh athlete Tarik Tali..pagi kitew orang sampai dorang dah lari2 kat stadium MMU.. MMu nye team plak..dah la tak tahu sape lagi..then sampai pagi tuh duk mengumpat orang,maklumla men tepi court Tennis..pempuan sume cun2..ape lagik Gossip Girl la..!!Masa tuh la baru kenal sume dak2 yang men tarik tali..Dak laki nye team ta yah citew ar..Badan dorang takde yang kecik pun..Pempuan nie..Sume kecik2..Harapkan Bontot je beso..hahahha..Tapi takpe la..even pun kami kalah ngan MasterSkill Collegue,Tapi kami menang Frienship ngan sume University,Aku ingat sampai bile2..Kenangan aku kat MMu tuh..congrats untuk fasha,frah,nadia kot,dan sume la..
hebatt la korang!!:p

2 comments:

  1. nnt kl ada tarik tali kte masuk lg keh..hahaha..kenangan yg x dpt dilupakan..bekas nyer ada lagi kt jari aku ni haa..ahaks

    ReplyDelete
  2. hahahh..tol tuh..ko ajak aku erk fasha..hahahha..kali ni kasik menang..hahhaha..untuk kitew..
    hahahha!!!wekkkk..
    ko tuh nek ballon air..besh nyew!!
    aku tgk pixx ko kat ym..jeles..

    ReplyDelete