Sunday, February 19, 2012

TERIMA KASIH WAHAI KEKASIH

Assalamualaikum..

Hari khamis lepasm saya puasa, Yes saya puasa.. bukan apa.. sebab nak ganti.. Dah lupa bape hari berbaki.. Last2 ganti semua..Hahhahahahhahaha
Inilah ainie...

Okeyh ada satu kes ni, Mr T, Janji nak balik sama.. Saya sanggup tunggu.. kekadang sampai kol 7.30!IsokeY! Tak kisaa pun, sebab dia selalu mitim last minit.. Tapi pada hari kames lepas saya kisah sebab saya puasa.. Saya tgu dia sampai 2x bas lalu depan mata, nak sampai bas 3. Saya mengaku.. saya tade kedit nak sms and kol dia, itupun saya dah guna SOS TOPUP... Azan dah.. saya dahaga gila.. Memandangkan khames kelas pack! saya banyak bercakap.. thay y tekak haus.. Tapi sedih bukan sebab dia.. sebab masa.!!
Masa itu penting kalo saya tak puasa saya tak kisaa tgu sampai kol 8 pun, sebab tak payah nak minum air pada waktunya!  Hari-hari dia lambat tempat yang kami jumpa! Saya tak kisaaaaa.

Tapi waktu tengah sedih2 naseb baik dia datang bawak ni..

 Hati ada bunga-bunga sket! Hahahhaha.. macam dia tahu je aku lama ngidam kunder bueno!
Thanks Mr.T...
Lain kalo nak lambat tak kisah dah.. Miss N tunggu je, 
dengan syarat bawak yang kat atas tuh.. 
okeyh!

Terima Kasih.
Bai
Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment