Wednesday, November 30, 2011

SERAH DIRI - BLOGGER TEGAR

Lama gile aku tak update Blog..
bukan ape.. bz ngan kerja..
Kekadang da bukak nak taip, Kene panggil..
Selalu cam tuh..
Jadik harini memandangkan aku tade Kelas..Aku amek masa update blog... Macam-macam jadik skarang ni...
Aku dah lama tak stalk blog orang ni..
So banyak bnde taktahu.... Kalo jumpa orang,nak bergosiip pun tahu, Paling tidak pun tanya, 

Eh, buat ape skunk?
Duk Mana?
Dah dapat Kerja?
Kerja Mana?
Gaji berapa? 

Cam tuh jelah....  Aku pun xleh lari dari masalah.
Selalu je ada masalah... Orang kata dugaan hidup, baru je nak bertatih lepas Degree of Multimedia..da macam-macam dugaan kat aku..
Insyaallah akan aku jalani dengan baik...
Agaknya banyak sangat dosa aku ni.. Sampai di uji begini..
Alhamdullilah... Allah ingatkan aku... Aku ni je yang Sombong, Lupa diri. lupa ada yang lagi Berkuasa kat atas sana..
Ampunkan aku ya Allah.

Weken ni, Mak ayah nak datang! Aku suka..suka sangat.. adik-adik aku pun..Tak pernah lagi sepanjang aku berjauhan..  mereka datang..
Ni la kali pertama dan mereka sampai rumah aku..
Nak menanges rasa... Terharu ayah ngan mak sanggup datang umah aku..
Walau dia tahu aku baru je start kerja...
Mak ngan Ayah siap nak bawak macam-macam..
Makanan feveret aku..Opkos.. Laksa.. Wah sayang nye mak..
Terima Kasih mak.
Lama tak berjemaah ngan mak...ngan Ayah..
Rindu....
Nanti aku akan update part aku ngan Family Aku...
Sekian Shaja untuk harini..

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment