Wednesday, November 30, 2011

NOREEN + ILLA + SHA MAAROF DI SUNWAY PYRAMID

Bismillahirahmanirahim

Kami ber-4 dah lama tak kuar bersama..
Harituh memandangkan saya dah ke tempat kerja dengan kereta Sewaan,
Jadi kami plan nak kuwa makan-makan..
4 itu adalah :
Saya
Illa
Noreen
Nurul..

Include mereka nak kenal dengan kekasih hati saya.. Saya okeyh je.. Dorang pilih Sunway Pyramid...Petang itu hujan lebat..Saya biarkan Encik T dalam kereta.
Saya ke dalam Office...
Petang waktu bertolak..
Mereka satu kereta.
Saya pula dengan Encik T. Tapi masa U-Turn.. tetiba dia kata tak nak ikot...Hmm.. Hantar je kat KJ Tren..
Saya seorang la nampaknya...
Mereka dah sampai awal sana..Semua lapa.. kami ngadap Pizza.. Kad Atm Nurul Banje! Tenkiu..
hikhikhik.. Semoga kita jadi kawan dunia Dan Akhirat ye Kawan..
Terima Kasih...

 

Okeyh, Lepas tuh balik..balik dengan Noreen..
Thanks ye Kawan...

Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment