Thursday, October 20, 2011

YAA, I AM OFFICIALLY GRAD IN MULTIMEDIA COURSE

Sungguh tak sangka 3 years tuh kejap je,
tup tap dah habes belajar kat MMU.
banyak kenangan pahit manis kat sana...
But i have a lots experience there..
lerning.. then best part aku jadi berani main dengan air, selama hayat 20 years, aku mane pernah berkayak, kat tengah2 laut.. but now i am the aggressive people there..
Segala kemudahan kat MMu cyber aku guna, include the swimming pool.. Seroonok sangat..
The friends,
The Lecturer,
The Hostel.. 2 and half year i live there,
mane leh lupa beb kenangan i makan meggi!
skunk dah keje, rindu balik nak belajar.. isokey, MASTER coming soon..
aku nak sangat.. doakan aku ok.. 
Thanks to all people helps me and also want to know me as ur friends, very appreciate sangat..
That all, kang nak cite semua kat mmu tak larat, tapi mayb aku akan cerita everything about my activities there.. daaa

 
 
 
 
 
 
That all.. hikhik.. hope semua berjalan lancar di masa hadapan...
Semoga saya mendapat kerjaya yang lebih baik.. dan semoga allah melimpahkan rezeki yang banyak dan bnayak, dan bole saya membantu keluarga saya..

tenkiu...

Assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment