Saturday, October 29, 2011

STAFF MITIM + STAFF KOKURIKULUM

Assalamualaikum
Today 28/10/2011..

MITIM PUNYA CERITA
ape lagi staff mitim la.. dah sebulan tade..tetiba masuk memo.. tandatangan pless!ada mitim
Argh! tak suka..
aku baru je kene sound ngan dato BB..

"Kenapa pakai jeans?"
aku jawab dengan selamba, " Kang saya main Badminton",
Dia balas balik, "nanti student ikot"
Plak dah...

So aku pun amek port baik punya.. 
Aku duk belakang! Sambil berbungkus-bungkus.. 
Ala Jumaat aku tade kelas.. tuh pakai cam tuh...
Dah banyak sangat mitim, last aku suh noreen amek pixx aku! wakakkaka.. peace!!!
hahahha, kan dah.. aku memang suka amek pixx ni... tambah2 pakai hp orang len.....yehaaa.. dah habes tuh kol 6pm, cepat ke bilik salin  pakain.. 
Sukan time

KOKURIKULUM PUNYA KES

Harini ada latihan badminton.. actually ni sesaja, nak nampakkan staff ni sihat la kan..ade aktivit..
aku ni antara yang kene join..
tak kawen ag maa!
hahhaha.. So selalunya banyak amek gamba dari main.. tapi this week..cannot maaa..
semua waktu yang ada kene main,.,
sebab staff tak ramai pi..
maklumlah hujan..
Aku main lama gak la..
berpeluh2.. 
So layankan je pixx ni.
Aku baru sampai.. dah sudah mandi.
nak rehat!

 
 
 

Ni masa kat office ag, hujan.. tak leh kuwa.. so amek pixx! wakakakkakakka
bai! Assalamualaikum!

No comments:

Post a Comment