Tuesday, October 25, 2011

REALLY MISS MY PREVIOUS DIGITAL MEDIA CLASS

Bismillahirahmanirahim..
Kali ni my entry is "REALLY MISS MY PREVIOUS DIGITAL MEDIA CLASS "
Miss you guys,
rindu nak masuk kelas balik.
rindu nak rasa assignment kene reject..
rindu nak rasa tekan spray Mount kat Mounting Board..
Rindu nak order Pizza sesama dan makan dalam kelas..
Rindu nak bergamba dengan korang.
Rindu nak denga KY brefing assignment.
Rindu juga nak present Assignment..
Rindu nak sign the attandance
Rindu nak Pi kelas pakai selipar Jepun
Rindu nak bind Skecth Book..
Rindu nak kene bebel sebab lambat hantar Assignment..
Rindu nak email KY consult assignment
Rindu nak masuk Kelas Sejuk.
Rindu nak dengar bebelan Madam Forest
Rindu nak gosip-gosip pasal lecturer..
banyak sangat rindu aku kat kelas  ni, kalo nak dihitungkan memang tak upaya nak dihitung..
Semua best, 3 years tuh banyak experience.. 
Kat  mana nak dapat kan....
Pengalaman paling best masa aku kelas DM ni....

1. Poster aku kene koyak - oleh Madam Forest, ni gara-gara Spray Mount last minit la.. So rak cantik, Masa FYP 1.. dah la masa present aku petang, almost 5.30pm... naseb dia terima keje ake..

2. Buat poster typoraphy... Aku memang ingat sampai bebila.. sebab masa ni aku dengan Illa je yang tak kne reject, yang lain semua kene reject... Berbaloi aku pimjam duit kawan aku...

3. Masa Gamma satu aku dengan Illa adalah manusia pertama yang persent assigmnet,, gara-gara kejar flight nak raya, if i am not mistaken...
So aku present 3 hari lebih awal.. sebab tuh juga.. aku dapat B- je.. But tetap syukur...
Siap kene kaw-kaw ngan Madam FOrest and also KY.. kutuk hasil keje..:D

4.  Yang paling best, masa Final Presentation.. aku adalah the 1st student yang terpilih untuk pi exhibion, suka sangat..lega, dapat present dengan bangganya dengan Sir Hafiz and Also KY...
Tapi aku tak pi exhibition sebab aku keje masa tuh, tak dapat cuti... hmm so sad..

Rasanya tuhla kot.. yang kenangan lain simpan dalam hati, hahahhahahah.. Banyalk sangat kenangan kat sana. Suka belajar sana.. sampai la aku gengam

Bachelor in Multimedia (hons) Digital Media.

Thank You..

Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment