Friday, September 16, 2011

OPEN HOUSE PERTAMA - LINCOLN UNIVERSITY COLLEGE

Untung juga aku..
Senin 12/9 tempat aku kerja ade buat makan-makan..
memang banyak sangat..
sampai yang tak habes kasik student makan..
hikhik.. sonok.. at least aku bole kenal staf kat sini.
insyaallah.. aku nak stay sini.. 
Aku tak mau tuka-tuka kerja. melainkan dapat kerja kerajaan.. :D
Layan kan je gamba kat bawah.. Tadela banyak mane pun.. tapi sonok sangat...


Inilah makanan nye.. ada lagi! tapi tak sempat nak amek! Pastuh tengok budak rajin tengah buat keje ni!hahahhahahahhaha.. susun-susun je!pastuh senyum-senyum.. meriah kan.......

hahahhaha...sori ye dik! last plak.. gamba aku la! wek! tengok je.. jangan nak komen banyak-banyak!ngan si cute illa ni.. kan..kan.kan...
 
bye!

No comments:

Post a Comment