Monday, August 22, 2011

TUNTUTAN BERBUKA EPISODE 5 - DENGAN SANG KEKASIH

hahhahaha, banyak kali tol berbuka dengan bebi ni..sonok..
bukan ape.. kalo dah nama berbuka tuh..
mesti la die bayar,
harituh pi aka hari SABTU,
kami pi lepak kat Wangsa Walk..
alamak.. gamba shopim lupa nak amek..
alaa... tape.. dah nama Berbuka kan..
kami letak pixx kami berbuka je la kan..  
1st makan kedai biasa2
taraaaaaaaa... aku makan Asam Laksa ngan White Cofee, memang feberet,,
dia plak makan Asam Pedas Ikan Pari dengan Latte..
ntah pape.. aku pi order buah. banyak tolllll...
ni la..
kedai ape ntah.. murah je.. kami berdua..RM32...hihihi..
makan la aku, lepas tuh aku pi shopim sket..
ala la bajet sket untuk raya.. tade la banyak pun..
then lepas aku shopim aku lapa balik..
aku lepak kat AYAM PENYET plak..
aku makan ayam penyet je, bf aku kata biasa je..
aku suka.a tapi die yang habeskan semua.. macam biasa...
makan-makan juga.. amek gamba tak di lupa..
aku ade kuwa makan ngan kawan baik aku.. ILLA + CARUL,
tapi tak di ambilpixx nye..
nanti la.. aku pi sana, aku update lagi..
bye,

No comments:

Post a Comment