Friday, April 15, 2011

BILE HATI KATA MALAS

Harini ada masa sket on9, hahahaha.. aku kusyuk sangat depan pc buat keje campur men games!
wakkakakaka.. hmm  mgu depan ade critiq 2(sesape yang tak tahu bende ni adalah presentation besar,untuk my fyp.aku pun tengah stress)

Kalo nak ikotkan no, aku no 4! tak tahu rawaknya cam mane.. tapi tuh la.. aku pun kene paham.. awal tuh bagus.. lepas setle sume aku leh blah.. sebab utama nak blah, tak nak tengok projek kawan2 yang gempak! wakkakakakkaka.. hmmm last year masa presentation FYP! aku no 28.kalo nak ikotkan date aku last presenter  slot pukul 4! tapi this sem ter balik.. aku 1st perempuan yang present! wakkakakkakka...
keje aku takdela power sangat. buat animation wall. tapi.. yang critiq 2 ni mark die 30%(kalo tak silap) ape bende nak tunjuk lagi beb!

aku tengah berdebar ni..hmmm. .semoga allah permudahkan semua.. amin...


Note :
Rindu plak dengan mekcik ni, kata nak datang, tapi terus balik.. kecewa.

No comments:

Post a Comment