Sunday, April 10, 2011

AIR MATA

Dah lama rasanya feel macam ni,
sebak...sentap, time memang aku betol-betol perlukan orang untuk happykan aku.. 
Mula la aku teringat 2 orang yang selalu dengan aku :

Ayah :
Selalu tolong aku bile aku call
(Terasa macam derhaka plak aku, Telefon ayah bila nak duit je,Ayah aku pula tak penah merungut, Sekali tuh penah aku call ayah.
 
aku : ayah, ainiey nak mintak tolong ayah.
ayah : ape dia tuh ainiey.
aku : ainiey tengah sesak bulan ni ayah, bole tak ainiey pimjam duit
ayah : aini,ayah tak penah anggap aini pimjam, nanti ayah bankin.. takpayh pk sangat la..
 
Sebak kejap,lepas aku letak telefon, aku nanges... sdey sangat.. dh besar masih lagi cari ayah)

Mak :
Orang yang buat aku kuat, tabah...
(Mak lain macam ayah, mak memang tak keje, mak suri rumah sepenuh, makan pakai ayah ngan adik2 aku sume dia buat, aku tade orang gaaji.
 
Tapi mak aku selalu doakan aku, SELALU.. ade sekali tuh aku cuti, aku balik kmpung, aku bangun aku lalu nak pi toilet, aku nampak mak nanges masa doa, masa tuh pukul 2pagi.
 
Bagi adik-adik aku dorang dah biasa, sebab mak aku memang selalu bangun buat macam-macam solat, doa dia buat aku berjaya.. DOA mak aku...
 
Dulu masa aku putus  tunang,mak aku refer dulu, aku tak tahu na buat cam mane dah,tapi mak cakap
 
Kalo sekarang die tak leh jaga ati ainiey, kawen nanti macam mana.Aku diam je, Memang semua mak buat, nak ngadu kat ayah aku takot.)

Sambung balik, pasal harini, aku tak tahu nape aku sdey sangat. Sdey tak macam biasa.. Dulu maksud aku, 3 tahun lepas aku selalu nanges. Dah lama aku benti,harini plak jatuh air mata aku..

"Ya allah, Kalo betullah semua takdik aku memang macam ni, Engkau permudahkan semuannya Ya Allah,

No comments:

Post a Comment